This is a place where my computer can rest.

Idag har jag haft en sysöndag! Började dock dagen med att se på film och äta frulle, och skulle sedan plugga lite efter det hade jag tänkt... men det blev (som vanligt) att jag gjorde någonting heeelt annat än vad jag borde göra. Fysikplugget ersattes av datafodralssömnad helt enkelt.  Ca tusen gånger roligare och lagomt ansträngande såhär på en söndag. 
 
Idén fick jag eftersom att jag tidigare i veckan fyndat "fodralstoppning" på Röda Korset och tänkte att jag skulle sy något praktiskt av det. Hade tyvärr lite väl bråttom att få klart det jag skulle sy, vilket ledde till några skönhetsfel på fodralet. Efter ett antal svordomar så började jag dock att tänka efter före jag sydde istället för tvärtom och då gick det betydligt bättre haha ;) 
 
Färdiga resultatet ser ni ovan!
Kommenterat av: ida

men najs! enkel men fin modell och superfint tyg :) gillar't

Svar: Tackar :)
Linnéa

2014-10-05 @ 21:30:56
URL: http://ivido.blogg.se
Kommenterat av: ingrid

Nej vad fin!! Älskar tyget. En sån skulle jag behöva

Svar: Tack! :)
PS! tyget finns på panduro hobby (http://pandurohobby.se/Katalog/40-Sy-Sticka/4010-Textil/401065-Tygbitar/2/304960-Tygbit-50x70-Rosty-Wood) för ynka 15kr/biten! :)
Linnéa

2014-10-10 @ 22:53:38

Kommentera inlägget här☟



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress ✉ (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: