Origamitaxar

Beställde origamipapper från Panduro Hobby för nån vecka sedan, och igår anlände de hem till mig:) Så idag fick jag för mig att jag skulle försöka ge mig på att vika något kul. Kollade på lite origami-tutorials på Youtube och hittade en enhörning som såg fin ut och tänkte: den ska jag vika! Det var dock lättare sagt än gjort och slutade med att jag rev pappret i bitar istället... kort stubin much?
 
Bestämde mig för att försöka vika något lite enklare och fann då denna tutorial på hur man viker en tax.Det var lite krånligt ibland och som ni kanske ser blev taxarna inte identiskt formade precis, men de ser åtminstone ut som taxar så jag är då nöjd :)
 
Nu är bara frågan, vad ska jag vika härnäst? Vi får se, vi får se.
 

Kommentera inlägget här☟



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress ✉ (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: